HP:n uudesta tutkimuksesta selviää, miten koronapandemian myötä muuttunut maailma on vaikuttanut videopelaamiseen. Nostoja tutkimuksesta: Videopeleistä on tullut ennen kaikkea sosiaalinen aktiviteetti: 67 % pelaajista pelaa yhdessä muiden kanssa ja vain 16 % pelaa yksin. Suurin osa videopelejä pelaavista (65 %) pelaa perheenjäsenten kanssa. Yhdeksän kymmenestä aikoo jatkaa näin, ja kolmasosa aikoo käyttää enemmän aikaa pelaamiseen…
Similar Posts
Assetto Corsa Competizione ja Lamborghini tuovat 4. Super Trofeo Esports turnauksen
Lamborghini, julkaisija 505 Games ja kehittäjä KUNOS Simulazioni ilmoittavat tänään neljännen The Real Race – Super Trofeo Esports -kauden alkaneen…
Turtle Beachiltä uusi premium pelikuuloke Stealth 700 Gen 2 Max XBoxille
5. huhtikuuta 2022 – Johtava pelitarvikkeiden toimittaja Turtle Beach Corporation (NASDAQ: HEAR) on julkistanut Xboxille suunnitellut Stealth 700 Gen 2…
VALORANT-faneilla pakkomielle selvittämään Deadlock-hahmon yllättävän vuorovaikutuksen
Deadlock saapuu VALORANT-peliin hyvin pian, ja hän on jo herättänyt huomiota yhdellä pelin pienimmistä hahmoista. 25. kesäkuuta Riot esitteli Deadlockin…
CS2 ja uusitun Overpassin ongelmat
Overpass saapui Counter-Strike 2:n beetaversioon 17. heinäkuuta yhdessä Vertigon kanssa. Ne, joilla on pääsy rajoitettuun testaukseen, ryhtyivät heti toimiin, ja…
SEUL: Venäjän paluu elektronisen urheilun kansainvälisille kilpakentille häpeällinen päätös
Suomen elektronisen urheilun liitto – SEUL ry on tyrmistynyt elektronisen urheilun kansainvälisen kattojärjestö IESFin vuosikouksen äänestyksen tuloksena syntyneestä päätöksestä, jonka…
Dupreehin uusi CS2 joukkue selvinnyt
CS:GO-legenda dupreeh otti Twitterissä voimakkaasti kantaa vuotouutisiin, jotka ovat täyttäneet uutisvirtaa viime viikon aikana, ja samalla käytännössä vahvisti, mihin joukkueeseen…