HP:n uudesta tutkimuksesta selviää, miten koronapandemian myötä muuttunut maailma on vaikuttanut videopelaamiseen. Nostoja tutkimuksesta: Videopeleistä on tullut ennen kaikkea sosiaalinen aktiviteetti: 67 % pelaajista pelaa yhdessä muiden kanssa ja vain 16 % pelaa yksin. Suurin osa videopelejä pelaavista (65 %) pelaa perheenjäsenten kanssa. Yhdeksän kymmenestä aikoo jatkaa näin, ja kolmasosa aikoo käyttää enemmän aikaa pelaamiseen…
Similar Posts
Rainbow Six Siege -toimintapelin seitsemäs vuosi aloitetaan ilmaisella pelaamisella
Ubisoft tuo uudelle pelikaudelle uuden operaattorin ja pelimuodon sekä laajentaa peliä Emerald Plains -pelikartalla. Demon Veil on Rainbow Six Siege…
Activision paljastaa Call of Duty Mobile World Championshipin 2022 kisojen olevan tulossa
Pelijulkaisija Activision on ilmoittanut tuovansa Call of Duty Mobile World Championshipin vuodelle 2022. Kustantajan mukaan maaliskuun lopulla alkavassa turnauksessa on…
Uuden NAVI:n vahva alku
Kotimaisten pelaajien suhteen BLAST Premier Fall Groups 2023 -turnauksesta kuuluu hyviä uutisia! Kansainvälinen joukkue Natus Vincere, NAVI, raivasi itselleen paikan…
Evil West-toimintapeli esittäytyy hurjineen taisteluineen ja kokeellisine aseineen
Evil West -toimintapeli esittelee pelimaailmaansa sekä sen vihollisia ja upeita ympäristöjä. Samalla tutustutaan kovanaamaiseen vampyyrimetsästäjään The post Evil West-toimintapeli esittäytyy…
SEUL: Venäläisten urheilijoiden paluu kilpakentille kestämätön ajatus sodan jatkuessa
Suomen elektronisen urheilun liitto – SEUL ry pitää ajatusta venäläisten urheilijoiden palaamisesta kansainvälisille kilpakentille kestämättömänä Venäjän häpeällisen hyökkäyssodan jatkuessa Ukrainassa….
E-urheilu kasvaa ja ammattimaistuu
Elektroninen urheilu on kasvanut massiiviseksi ilmiöksi viimeisten vuosien aikana. Kasvun yhteydessä sitä arvostetaan enemmän. Tästä huolimatta siihen asetetaan edelleen ennakkoluuloja…