Ubisoft julkistaa juuri ennen Games Developers Conference -tapahtuman (GDC) alkamista pilvipohjaisen Ubisoft Scalar -pelinkehityspalvelun. Se valjastaa pilvilaskennan tehon ja joustavuuden Ubisoftin pelimoottoreille, jotka ovat keskeisessä asemassa pelinkehityksessä. Näin voidaan vähentää pelien riippuvuutta pelaajien laitteistoista ja tuoda uusia mahdollisuuksia sekä pelinkehitykselle että pelaamiskokemukselle. Ubisoftin useat pelistudiot muodostavat Ubisoft Scalar -kehitystiimin. Yhteistyötä johtaa Ubisoftin Tukholmassa sijaitseva studio…
Similar Posts
Team Liquid lanseeraa scouttaus-yhteistyön Pohjois-Amerikassa
Monikansallinen eurheiluorganisaatio Team Liquid on lanseerannut The Next Wave -scouttaus-yhteistyön, joka keskittyy lahjakkaiden FPS-pelaajien löytämiseen Pohjois-Amerikasta. Yhteistyöhön liittyy viiden jakson…
Huippusuosittu Rainbow Six -pelisarja laajenee älypuhelimille osittain suomalaisvoimin
Ubisoft julkisti osittain suomalaisen Ubisoft RedLynxin voimin tehtävän Tom Clancy’s Rainbow Six Mobile -toimintapelin, joka tulee ilmaispelinä iOS- ja Android-mobiililaitteille….
Esportal sai uudistetun ulkoasun alustaansa
Ensimmäinen uutinen julkaistiin Esportal-alustalla 15.3.2017. Esportal juhli tuolloin 5000 pelaajaa ja sitä, että esportalin palvelimilla oltiin pelattu yli 3000 ottelua…
30-vuotisjuhlaansa viettävän digifestivaalin Assemblyn ohjelma on julkaistu
Elokuussa Helsingin Messukeskuksen valtaa jälleen tuhansien pelinäyttöjen ja LED-valojen loiste, kun Telian Assembly Summer 2022 eli Suomen suurin pelaamiseen ja…
A Plague Tale: Requiem -seikkailupeli sai huikean esittelyvideon
PAN Vision Finlandin jakelema ja Focus Entertainmentin julkaisema A Plague Tale: Requiem -seikkailupeli sai eilisiltaisessa Xbox & Bethesda Showcase -esittelytilaisuudessa…
Eurheilun kehitys Suomessa – seuraavat askeleet
Siinä missä olemme saaneet lukea kansainvälisesti siitä, kuinka maailmalla eurheilu eli esports kerää isoja sponsori- ja sijoitusrahoja, niin Suomessa sellaisista…