Ubisoft julkistaa juuri ennen Games Developers Conference -tapahtuman (GDC) alkamista pilvipohjaisen Ubisoft Scalar -pelinkehityspalvelun. Se valjastaa pilvilaskennan tehon ja joustavuuden Ubisoftin pelimoottoreille, jotka ovat keskeisessä asemassa pelinkehityksessä. Näin voidaan vähentää pelien riippuvuutta pelaajien laitteistoista ja tuoda uusia mahdollisuuksia sekä pelinkehitykselle että pelaamiskokemukselle. Ubisoftin useat pelistudiot muodostavat Ubisoft Scalar -kehitystiimin. Yhteistyötä johtaa Ubisoftin Tukholmassa sijaitseva studio…
Similar Posts
Suosittu Farming Simulator 22 maanviljelykokemus saa ilmaista lisäsisältöä
Farming Simulator 22 -maatalouspeli laajentuu ilmaisella AGI Pack -pelipäivityksellä. AGI on maailman johtava maatalouslaitteiden valmistaja, joka on erikoistunut lannoitteisiin sekä…
Far Cry 6 -toimintapelissä syöksytään suositun Stranger Things -televisiosarjan teemoihin
Tänä viikonloppuna ilmaiseksi pelattavissa oleva Far Cry 6 -toimintapeli on yhdistänyt voimansa Stranger Things -televisiosarjan kanssa. Yhteistyön hedelmänä on tarjolla…
Pidä huolta puhelimestasi
Kuinka paljon sinä käytät älypuhelintasi päivittäin?
Session: Skate Sim -skeittipeli tulee Nintendo Switch -pelikonsoliin maaliskuussa
Session: Skate Sim -skeittipeli tulee Nintendo Switch -pelikonsoliin maaliskuussa The post Session: Skate Sim -skeittipeli tulee Nintendo Switch -pelikonsoliin maaliskuussa…
Rainbow Six Siege -verkkopelin pohjoismaiset mestaruuskisat palaavat otteluohjelmaan
Rainbow Six Siege -pelin Pohjoismaiden keskinäiset mestaruuskisat alkavat marraskuun alussa ja jatkuvat läpi joulukuun aina tammikuun puolivälin tietämille saakka. Tammikuun…
Fnaticin suunnitelma: kasvaa isoksi Japanissa
Fnatic on esimerkki siitä mihin myös Eurheilu on menossa ja kasvamassa. Koska koko laji perustuu digitaalisuudelle, on sen sitä kautta…