Ubisoft julkistaa juuri ennen Games Developers Conference -tapahtuman (GDC) alkamista pilvipohjaisen Ubisoft Scalar -pelinkehityspalvelun. Se valjastaa pilvilaskennan tehon ja joustavuuden Ubisoftin pelimoottoreille, jotka ovat keskeisessä asemassa pelinkehityksessä. Näin voidaan vähentää pelien riippuvuutta pelaajien laitteistoista ja tuoda uusia mahdollisuuksia sekä pelinkehitykselle että pelaamiskokemukselle. Ubisoftin useat pelistudiot muodostavat Ubisoft Scalar -kehitystiimin. Yhteistyötä johtaa Ubisoftin Tukholmassa sijaitseva studio…
Similar Posts
League of Legends Worlds 2022 houkutteli 1.1 miljoonaa katsojaa ensimmäisenä päivänä
League of Legends 2022 -maailmanmestaruuskilpailut alkoivat vauhdikkaasti tallentamalla 1.12 miljoonaa huippukatsojaa ensimmäisenä päivänä data-analytiikka-alustan Esports Chartsin mukaan. Vaikuttavasta määrästä huolimatta…
Roccatin uudet langattomat Scout Air ja Syn Buds Air-kuulokkeet saatavilla
Myydyin konsolipelikuulokemerkki Turtle Beach®, ja ROCCAT® – Turtle Beach Corporationin (NASDAQ: HEAR) palkittu PC-oheislaitteiden tuotemerkki on ilmoittanut, että täysin uudet…
Raha ja suomalaiset joukkuelajit
Vaikka Eurheilu ei ole rinnastettavissa täysin perinteisten urheilulajien joukkueisiin ja toimintaan, on niissä paljon samaa – ja itseasiassa monet isoista…
Kuntoiluvälineet kotiin – luo oma kotikuntosali
Onko kodissasi ylimääräinen huone tai tyhjillään oleva autotalli? Kuntosali kotona mahdollistaa helpon treenaamisen niin peruskuntoilijalle kuin himourheilijallekin. Kun hankit nämä…
Pelaaminen ja stressi – millä keinoin parempaan jaksamiseen talven kaamoksessa?
Monelle meistä suomalaisista iskee talven pimeinä kuukausina kaamosmasennus, tai vähintäänkin kaamosväsymys. Se johtuu yksinkertaisesti siitä, että valonmäärä vähenee täällä pohjoisessa….
Splitgatesta seuraava “iso” Esports peli
Splitgate yhdistää Halo- ja Portal-räiskinnät yhdeksi verkkoareenaotteluksi, jossa pelaajat taistelevat toisiaan vastaan ja luovat paikasta toiseen mahdollistavia portaaleja. Alkujaan pelin…